Bine ai venit la Accelera!

Blog

ŞTIE? POATE? VREA?

În cursul anului 2011, Accelera® a făcut un studiu privind sursa erorilor pe care le fac vânzătorii în timpul procesului de vânzare, tipurile de erori, frecvenţa cu care se fac aceste greşeli şi implicaţiile negative asupra cifrei de afaceri a companiei. ŞTIE? -79% dintre greşelile vânzătorilor sunt din categoria “Strong but Wrong”. Cu alte cuvinte, […]

În cursul anului 2011, Accelera® a făcut un studiu privind sursa erorilor pe care le fac vânzătorii în timpul procesului de vânzare, tipurile de erori, frecvenţa cu care se fac aceste greşeli şi implicaţiile negative asupra cifrei de afaceri a companiei. ŞTIE? -79% dintre greşelile vânzătorilor sunt din categoria "Strong but Wrong". Cu alte cuvinte, sunt acţiuni care au la bază intenţii foarte bune ale vânzătorului dar care, din lipsă de cunoştinţe profesionale, generează rezultate proaste. Spre exemplu: Managerul de vânzări le cere vânzătorilor să fie mult mai drastici în negociere. Vânzătorul îşi doreşte să facă acest lucru, dar nu ştie cum se face. Ca urmare, la întrevederea următoare, devine foarte inflexibil când vine vorba de preţ. Clientul percepe inflexibilitatea lui în negociere ca pe un afront şi renunţă la contract! Aceste situaţii pot fi evitate prin training! POATE? -14% dintre greşelile vânzătorilor au ca sursă procedurile interne de lucru. Deşi vânzătorul ştie şi vrea să facă bine, nu poate din cauza sistemului intern de lucru. Spre exemplu: Vânzătorul ştie cum să se pregătească pentru întrevederi, vrea să vândă cât mai mult, dar pierde zilnic oportunităţi (uită să trimită e-mail-uri, răspunde la toate telefoanele, nu apucă să îşi sune toţi clienţii, trimite oferte cu greşeli, etc.), cauza numeroaselor munci administrative pe care trebuie să le efectueze. Aceste situaţii pot fi evitate prin coaching şi consultanţă! VREA? -7% dintre greşelile vânzătorilor sunt generate de faptul că nivelul lor de motivaţie este foarte scăzut. El ştie foarte bine cum trebuie să procedeze, are şi posibilitatea să o facă dar ... nu o face! Spre exemplu: Vânzător cu vechime în companie, ştie că ar trebui să se informeze temeinic înainte de o renegociere de contract şi are acces în CRM la toată informaţia necesară. Cu toate astea, se duce la întrevedere fără să se informeze. Clientul speculează lipsa lui de informare şi obţine un tarif mult mai mic la renegociere. Aceste situaţii pot fi evitate prin programe motivaţionale.

Kit training secretele supervanzatorului
Accelera secretele supervanzatorilor