Bine ai venit la Accelera!

Articole

Activitatea de training in companiile romanesti

Accelera Rezultatele unui studiu realizat de Accelera pe un esantion de 2500 de companii, la inceputul anului 2005. Principalele motive pentru care companiile doresc sa faca training cu angajatii sunt: invatarea diverselor functii tehnice invatarea diverselor abilitati relationale cresterea concurentei pe piata lor construirea/dezvoltarea coeziunii echipelor Principalele motive pentru care companiile NU fac training: nu […]

Accelera
Rezultatele unui studiu realizat de Accelera pe un esantion de 2500 de companii, la inceputul anului 2005. Principalele motive pentru care companiile doresc sa faca training cu angajatii sunt:
  1. invatarea diverselor functii tehnice
  2. invatarea diverselor abilitati relationale
  3. cresterea concurentei pe piata lor
  4. construirea/dezvoltarea coeziunii echipelor
Principalele motive pentru care companiile NU fac training:
  1. nu exista suficient timp pentru asta
  2. nu este necesar
  3. nu exista fonduri necesare pentru a fi alocate programelor de training
  4. nu se pot masura rezultatele
Beneficiile directe ale programelor de training sesizate de companii:
  1. cresterea eficientei angajatilor
  2. cresterea motivatiei, satisfactiei si a moralului angajatilor
  3. reducerea rulajului de personal in companie
  4. cresterea inovatiilor la nivelul strategiilor, produselor/serviciilor companiei
Greseli tipice pe care le fac companiile cand organizeaza un program de training:
  1. disemineaza politicile companiei prin sesiuni de training special organizate
  2. organizeaza programe interne de formare ce sunt livrate de manageri din cadrul companiei, fara ca acestia sa fie traineri profesionisti
  3. nu vad importanta follow-up-ului
  4. nu planifica procesul de invatare (considera trainingul un eveniment, nu un proces)
  5. pun diagnostice false la nivel organizational (ex. daca vanzarile au scazut inseamna ca este necesar un training de vanzari - desi cauza scaderii vanzarilor poate fi demotivarea angajatilor ca urmare a unei masuri manageriale explicate insuficient)
  6. managementul companiei nu se implica suficient in proiectele de training
Kit training secretele supervanzatorului
Accelera secretele supervanzatorilor