Bine ai venit la Accelera!

Articole

Perceptia determina profitul

In servicii si vanzari castiga companiile care stiu sa influenteze pozitiv perceptia clientului. Bogdan COMANESCU, Accelera Manager, Accelera “Clientul are intotdeauna dreptate!” Desi perimat si demonetizat printr-o gresita interpretare, sloganul “Clientul are intotdeauna dreptate!” este extrem de adevarat. De ce? Simplu: pentru ca perceptia clientului este realitatea lui. In servicii si vanzari este mai profitabil […]

In servicii si vanzari castiga companiile care stiu sa influenteze pozitiv perceptia clientului.
Bogdan COMANESCU, Accelera Manager, Accelera
“Clientul are intotdeauna dreptate!” Desi perimat si demonetizat printr-o gresita interpretare, sloganul “Clientul are intotdeauna dreptate!” este extrem de adevarat. De ce? Simplu: pentru ca perceptia clientului este realitatea lui. In servicii si vanzari este mai profitabil sa stim cum sa influentam perceptia clientului, decat sa gasim argumente “rationale” pentru a-i demonstra ca perceptia noastra este mai “adevarata” decat a lui. Cuprins: 1. Perceptia si reactia 2. Factorii care influenteaza perceptia 3. Randamentul investitiei in perceptie Articol complet (download .pdf)
Kit training secretele supervanzatorului
Accelera secretele supervanzatorilor